2024-2025 оқу жылына арналған
«Ақмола облысы Есіл ауданының білім бөлімі
Орловка ауылының жалпы білім беретін
мектебі» КММ жанындағы
«Ақ-Бота» шағын орталығының өзін-өзі бағалау нәтижелеріне негізделген жұмысының
есебі
«Орловка ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ директорының 30.05.2025 жылғы № 45 бұйрығымен 2024-2025 оқу жылындағы МДШО қызметін өзін-өзі бағалау бойынша комиссия құрылды.
МДШО және мектеп қызметін өзін-өзі бағалау «Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім министрінің 05.12.2022 жылғы № 486 бұйрығының және жалпы білім беру ұйымдарының қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдарының қызметін бағалауды ұйымдастыру және өткізу бойынша әдістемелік ұсынымдар негізінде жүзеге асырылды. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің білім беру бағдарламалары).
2024-2025 оқу жылындағы МДШО қызметін өзін-өзі бағалау кезінде мыналар белгіленді:
1. Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы
«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданының білім бөлімінің Орловка ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ақ-бота» шағын орталығы
Қазақстан Республикасы, 020998, Ақмола облысы, Есіл ауданы, Орловка ауылы, Школьная көшесі, 2.
Негіздеме: Ақмола облысының Әділет департаментімен берілген заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы 15.01.21 жылғы анықтама.
телефон8(71647)27-4-34
электрондық пошта orlovskayaschool@mail.kz
веб-сайт https://orlovskayash-esil-aqmo.edu.kz
3) Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері:
Тутченко Юлия Владимировна
Негіздеме: «Ю.В.Тутченконы тағайындау туралы» 30.04.2021 ,бұйрық № 65.
4) Құқықтық және құрылтай құжаттары:
Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы Ақмола облысының Әділет департаментімен 21.01.15ж.
Ақмола облысы әкімдігінің 05.01.2021 жылғы № А-1/2 қаулысымен бекітілген «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданының білім бөлімінің Орловка ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ жарғысы.
5) Рұқсат беретін құжаттар:
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталуы немесе тоқтатылуы туралы хабарлама
2. КАДРЛЫҚ ӘЛЕУЕТТІ ТАЛДАУ
Білім беру мен оқыту нәтижелеріне негізделген мазмұн критерийлері:
- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің Үлгілік ережелерін сақтау.
тиісті салада жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтар немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде негізгі білімі жоқ педагогтар туралы мәліметтер.
2024-2025 оқу жылында «Ақ-бота» балалар шағын орталығында педагогикалық білімі бар 1 мұғалім тұрақты жұмыс істейді.
Сапалық құрамды талдау мынаны көрсетеді:
Тәрбиешілердің жалпы саны |
Білім деңгейі |
|
жоғары |
Арнайы орта |
|
1 |
0 |
1 |
Мектепке дейінгі тәрбиемен қамтылған педагогтардың үлесі 100% құрайды.
Шағын орталықта штаттық кестеге сәйкес бір тәрбиеші жұмыс істейді. 2-қосымша http://sc0012.esil.aqmoedu.kz/public/files/2024/9/10/100924_193442_priloghenie-2.pdf
Жукова Марьям Асхабовна – мектепке дейінгі шағын орталықтың мұғалімі, орта арнаулы педагогикалық білімі, біліктілігі «Мектепке дейінгі тәрбие», педагогикалық өтілі – 42 жыл, санаты жоқ, зейнет жасындағы адам.
Мұғалімнің дипломы қоса беріледі.http://sc0012.esil.aqmoedu.kz/public/files/2024/9/10/100924_212335_diplom-ghukova-ma.pdf
Мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшыларын аттестаттау туралы ақпарат
Мектеп әкімшілігі уақтылы аттестациядан өтеді:
Педагог-тәрбиешінің біліктілік санатының деңгейін көтеру/растау туралы ақпарат
Басқарушы кадрлардың және педагогтардың біліктілігін арттыру туралы ақпарат үш жылда бір реттен кем емес
Тутченко Юлия Владимировна – мектеп директоры
2021 – «Білім берудегі менеджмент; Нұр Ал-Астана».
2022 ж. – «Мектеп менеджментіндегі инновациялық менеджмент», НЗМ КПМ;
2023 ж. – «Индукция», «Мектеп білім қызметкерлерінің қауымдастығы» ҚБ.
2023 - «ОӘБ білім беру ұйымдарында кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу», NIGRCH
Үш жылда бір реттен кем емес мұғалімдердің біліктілігін арттыру туралы ақпарат.
|
Мұғалімнің толық аты-жөні |
Курстың тақырыбы, сағат саны, орны |
|
|
|
«Мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру» (72 сағат) «Өрлеу» БАҰО |
№ 0747496 30.01.2025 ж |
«Жалпы білім беру: оқу және тәрбие үдерістерінің интеграциясы» (80 сағат) ТОО "iPM Academi" |
№ 1367 25.04.2025 ж |
3. Тәрбиеленушілер контингенті
Білім беру мен оқыту нәтижелеріне негізделген мазмұн критерийлері:
- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің Үлгілік ережелерін сақтау.
Жасы бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілердің контингенті туралы мәліметтер; Жасаралық топтарының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып, толтыру коэффициенті туралы ақпарат;
3-қосымша http://sc0012.esil.aqmoedu.kz/public/files/2024/9/10/100924_194823_priloghenie-3.pdf
Шағын орталық 30 балаға арналған. Жыл бойына 9-10 бала қатысады. Балалар аралас жастағы бір топта оқиды. Олардың ішінде:
Сыныптар, топтар
|
2024-2025 жж |
мектепке дейінгі дайындық тобы |
1 |
ерте жас тобы |
0 |
бірінші кіші топ |
1 |
ортаңғы топ |
3 |
аға топ |
5 |
жалпы |
10 |
Ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
2024-2025 оқу жылында мектепалды даярлық тобына 1 оқушы қатысты.
Әртүрлі жас топтарының болуы туралы ақпарат;
«Ақ-бота» шағын орталығында бір аралас жас тобы бар, оған жыл басында 10 оқушы, жыл соңында 9 оқушы қатысты. Оқыту тілі – орыс тілі.
Оқушылардың (тәрбиеленушілердің) контингент қозғалысы туралы ақпарат;
«Ақ-бота» шағын орталығы тәрбиеленушілерінің контингенті қозғалысы туралы ақпарат Мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік қызметтерді көрсетудің жаңартылған қағидаларына сәйкес мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына жолдамаларды тіркеудің, тәртібі мен берудің бірыңғай деректер базасы арқылы мемлекеттік қызметтер арқылы жүзеге асырылады.
Кестеде 2024-2025 жылдар аралығында кеткен және келген балалар туралы ақпарат берілген.
көрсеткіштер |
Ерте жас тобы (1 жылға дейін) |
Кіші топ (2 жылдан 3 жылға дейін) |
Ортаңғы топ (3 жылдан 4 жылға дейін) |
Аға топ (4 жылдан 5 жылға дейін) |
Мектепке дейінгі топ (5 жастан 6 жылға дейін) |
Топтар саны |
0 |
Аралас жастағы 1 топ |
|||
Топ-топтар саны |
0 |
Аралас жастағы 1 топ |
|||
01.09.2024 жылға балалардың жалпы саны – 10 |
0 |
1 |
3 |
5 |
1 |
- оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар - 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
бір жыл ішінде шыққан-2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
жыл ішінде келген-1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Оқу жылының соңындағы балалардың жалпы саны – 9 |
1 |
0 |
3 |
4 |
1 |
Білім беру және оқыту кезеңіне қойылатын талаптар:
Үлгілік Ережеге сәйкес «Ақ-бота» мектепке дейінгі шағын орталығы өз қызметін келесі кезеңдерде жүзеге асырады:
Балалардың жасын ескере отырып жас топтарын құру кезінде талаптарды сақтау.Қазақстан Республикасының 03.08.2022 жылғы No 348 Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес шағын орталық жас ерекшеліктерін сақтайды: кіші жас, орта жас, үлкен жас, мектепалды даярлық тобы. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы No 385 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес топтар аралас жас ерекшелігі бойынша жасақталды. Оқу жылының басында мектеп жасына дейінгі балалардың жасы мен санын ескере отырып, аралас жас тобын құру туралы бұйрық шығарылды. Егер топта әр түрлі жастағы екі-үш бала болса, онда бір перспективті жоспар құрылды, онда Типтік бағдарламаның тапсырмалары балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жеке көрініс тапты. Циклограмманы құрастыру кезінде Ұзақ мерзімді жоспарда ұсынылған міндеттерді жүзеге асыру үшін балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлері анықталды. Балалар іс-әрекетінің әр түрін ұйымдастыру кезінде балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырмалар берілді.
Үлгілік оқу жоспарын меңгеру мерзімдерін сақтау. Оқушы 1-сыныпқа қабылданғанға дейін .
Үлгілік оқу жоспарын меңгеру мерзімі 5 жыл:
- ерте жас тобы – 1 жыл
- кіші жас – 1 жыл
- орташа жас – 1 жыл;
- үлкен жас – 1 жыл,
- мектепке дейінгі жас – 1 жыл
4. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
Білім беру мен оқыту нәтижелеріне негізделген мазмұн критерийлері:
- жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған іс-шаралардың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкестігі;
2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспары
Ұйымдастырылған іс-шаралар 03.08.2022 жылғы № 348 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу бағдарламаларына (№ 09.202 және № 092.2012 өзгерістер мен толықтырулармен) сәйкес жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2022 жылғы 14 қазандағы No 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың оқу бағдарламасы. Осы құжаттардың негізіндежәне 2024-2025 оқу жылын ұйымдасқан түрде жүзеге асыру бойынша МДШО жұмыс оқу жоспары әзірленді.Айнымалы құрамдас жоқ.
Жұмыс оқу жоспарының құрылымы «Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары» құрылымына сәйкес келеді. Жұмыс жоспарында аралас жастағы бір топ үшін ұйымдастырылған іс-шаралар қарастырылған.
Оқу процесін ұйымдастыру кезінде 2024-2025 оқу жылында ОТЖ ұйымдастыру бойынша нұсқаулық-әдістемелік хаттың негізгі ережелері пайдаланылды.
Балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеудің негізгі мақсаты – әрбір баланың мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде оның әлеуетін жан-жақты дамыту және ашу; оқушылардың құқықтарын қорғау, өмірін қорғау, денсаулығын нығайту; оқушылардың физикалық, интеллектуалдық, танымдық-сөйлеу, көркемдік-эстетикалық, шығармашылық қабілеттерін дамыту; Отанға, ана тіліне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру.
Тәрбие және оқыту Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің 2022 жылғы 14 қазандағы No 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары негізінде жүзеге асырылады. Осы Бағдарламаның мазмұны мыналарға бағытталған:
- дене жағынан сау баланы тәрбиелеу, олардың денсаулығына саналы көзқарасын, салауатты өмір салты негіздерін, өмір қауіпсіздігі дағдыларын қалыптастыру;
- ауызша сөйлеуді, сөздік қорын дамыту, әртүрлі өмірлік жағдайларда байланыстырып сөйлеу дағдыларын меңгеру, қолдың ұсақ моторикасын дамыту, балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ұжымдық жұмыс дағдыларын дамыту;
- оқушылардың қоршаған әлеммен әрекеттесу үшін қажетті негізгі танымдық және зерттеушілік дағдыларды меңгеруі;
- өнер туындыларын қабылдау және түсіну, қоршаған әлемді эмоционалды тануда іскерліктер мен дағдыларды дамыту, оқушылардың өз бетінше шығармашылық әрекетіне жағдай жасау;
- тәрбиеленушілерді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормалармен, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дәстүрлерімен таныстыру, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру;
- мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мен бастауыш білім беру арасындағы білім беру, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен сабақтастық принциптерін қамтамасыз ету;
- бастауыш білім беру ұйымдарында мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасау.
Ұйымдастырылған іс-әрекетті жоспарлау кезінде оқушылардың оқу мен оқыту процесінде қол жеткізуі тиіс міндеттерін қамтитын ұзақ мерзімді жоспар құрылды. Алға қойылған мақсаттар мен міндеттердің орындалуын бақылау мақсатында оқушылардың жетістіктеріне мониторинг жүргізіледі. Бұл мониторинг жылына үш рет жүргізіледі: бастапқы, аралық және қорытынды. Оның нәтижелері оқу қызметінің нәтижелерінің көрсеткіштері болып табылады.
Ұйымдастырылған іс-шаралармен қатар оқушылармен түрлі танымдық ойындар, бақылау нәтижелері бойынша түзету бойынша қосымша сабақтар, психологиялық сабақтар, тренингтер және т.б. Топта және сыныпта жағымды психологиялық микроклимат, достық атмосфера құрылды.
Барлық оқушылар жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, жас топтарына сәйкес ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қатысады. Ерекше білім беруді қажет ететін балалар жоқ.
Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің максималды көлемінің критерийлері:
- тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің максималды көлеміне қойылатын талаптарды сақтау.
Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің максималды көлемі Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес келеді. Ұйымдастырылған іс-шаралар кестеге сәйкес сабақтар түрінде және күнделікті сәттерде белгіленген тапсырмаларды орындауда жүзеге асырылады.
- кіші топ – 10 минутқа 1-2 сабақ
- ортаңғы топ – 10-12 минуттан 2-3 сабақ
- үлкен топ – 15-20 минуттан 3-4 сабақ
- мектепалды даярлық тобы – 4-5 сабақ, әрқайсысы 25 минут.
Жұмыс оқу жоспарларының талдауы тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ОЖЖ белгіленген максималды көлеміне қойылатын талаптарға сәйкестігін көрсетті. Апталық оқу жүктемесінің көлемінде немесе ұйымдастырылған оқу іс-шараларының ұзақтығында бұзушылықтар анықталған жоқ.
Білім беру мен оқыту нәтижелеріне негізделген мазмұн критерийлері:
- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік ережелерін сақтау
Ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, салынған жылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеуге қажеттілік және т.б.).
«Ақмола облысы білім басқармасы Есіл ауданы білім бөлімінің Орловка ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ақ-бота» шағын орталығы типтік мектеп ғимаратының бірінші қабатында орналасқан. Құрылыс жылы – 1975 ж. Шағын орталықтың жобалық қуаты 30 орынды құрайды.Жылыту жүйесі автономды, қатты отынды пайдаланады, ал сумен жабдықтау орталықтандырылған.Жыл сайын ағымдағы косметикалық жөндеу жұмыстары жүргізіледі. Күрделі жөндеу жұмыстары, оның ішінде мектеп шатыры да жатады.Шағын орталық аумағында бөлек жабдықталған ойын алаңы бар. Шағын орталықтың үй-жайлары жиһаздармен, төсек-орын және гигиеналық керек-жарақтармен, ойыншықтармен жабдықталған. Теледидар -1, дербес компьютер - 1. Сыртқы бейнебақылау орнатылған (1 камера).Құрал-жабдықтармен және жиһаздармен қамтамасыз ету туралы ақпарат қоса берілген.
4-қосымша.http://sc0012.esil.aqmoedu.kz/public/files/2024/9/10/100924_193644_priloghenie-4.pdf
Жабдықпен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы ақпарат
Жабдықпен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы ақпарат Қосымшада қоса берілген.
6. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы ақпарат
Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы ақпарат кестеде берілген. 5-қосымша.
http://sc0012.esil.aqmoedu.kz/public/files/2024/9/10/100924_193631_priloghenie-5.pdf
7. Тәрбиеленушілердің білімін бағалау
Білім беру мен оқыту нәтижелеріне негізделген мазмұн критерийлері:
- баланың дамуын бақылауды қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі ретінде қызмет ететін мектепке дейінгі жастағы оқушылар үшін оқу нәтижелерінің болуы;
- оқушылардың дамуын бақылау (бастау) нәтижелерінің болуы және талдауы;
- Үлгілік оқу жоспарының қосымшасына сәйкес балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып (қорытынды) оқушылардың жетістіктерін бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы.
Шағын орталық тәрбие алушыларының жетістіктерін бақылау әр түрлі жас топтары үшін Типтік бағдарламада анықталған мұғалімнің күтілетін нәтижелерге жету деңгейлерін және баламен жеке жұмысты жүргізуде мұғалімнің алдағы іс-әрекетін анықтауға мүмкіндік береді. Мониторинг барысында Стандарт талаптары, Типтік бағдарламаның мазмұны, Бақылау парағын және әр баланың жеке даму картасын толтыру басты назарға алынады. Мониторинг жылына 3 рет жүргізіледі: қыркүйекте бастапқы, қаңтарда аралық және мамырда қорытынды. 2024-2025 жылдардағы мониторинг нәтижелері бойынша келесі нәтижелер алынды:
Топ |
Бастапқы бақылау, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Аралық бақылау, 2 және 3 деңгейдегі балалардың үлесі |
Қорытынды бақылау, 2 және 3 деңгейдегі балалар үлесі |
Аралас жас тобы (1 жастан 2 жасқа дейінгі балалар) |
Жоғары -0% Орташа – 60% Төмен - 40% |
Жоғары -0% Орташа – 60% Төмен - 40% |
Жоғары -70% Орташа - 30% Төмен-0% |
Аралас жас тобы (3 жылдан 5 жылға дейін) |
Жоғары -57,7% Орташа – 24,4% Төмен – 17,7% |
Жоғары -57,7% Орташа – 24,4% Төмен – 17,7% |
Жоғары -100% Орташа – 0% Төмен-0% |
Барлығы: |
90% |
80% |
100% |
Бақылау критерийлері балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес физикалық дамуының, қарым-қатынасының, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық қабілеттерінің, зерттеушілік қабілеттерінің, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларының даму деңгейін қадағалауға мүмкіндік береді.
9. Кемшіліктер мен пікірлер, оларды шешу жолдары
Мәселе: оқу-әдістемелік материалдармен және балалар әдебиетімен жеткіліксіз қамтамасыз ету. Көрнекі және дидактикалық материалдардың басым бөлігін шағын орталықтың тәрбиешілері мен қызметкерлері өздері дайындайды.
Шешімдер:өтінімдерді уақтылы дайындау және ОӘК сатып алу мақсатында инвесторларды тарту мүмкіндіктерін іздеу.
10. Қорытынды және ұсыныстар
«Орловка ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ жанындағы «Ақ-бота» мектепке дейінгі шағын орталығының жұмысы педагогикалық ұжымның алдына қойылған мақсат-міндеттерге сәйкес келеді. Барлық қажетті нормативтік-құқықтық және әдістемелік база жасалды. Жұмыс оқу жоспары бекітілген ТОЖ (типтік оқу жоспары) сәйкес құрылды. Ұзақ мерзімді жоспарлау ағымдағы Үлгі оқу жоспарына сәйкес келеді. Оқу бағдарламасы толық көлемде орындалды. Шағын орталық түлектерінің білім, білік және дағды көлемін меңгеруі (мониторинг нәтижесі бойынша) 100% құрайды. Мектепалды даярлық тобының түлектері 1-сыныпқа баруға толық дайын. Оқу процесі нормативтік құжаттарға сәйкес ұйымдастырылады және оны «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша білімі бар тәрбиешілер жүзеге асырады. Оқушылармен әртүрлі жарыстарға, соның ішінде қашықтыққа қатысу бойынша жұмыс ұйымдастырылды.Зерттелген материалдарды талдау мектепке дейінгі шағын орталық өз қызметінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаны басшылыққа алатынын, мектепке дейінгі ұйымдардың ережелеріне, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға, оның тиімділігіне қойылатын талаптарға толық сәйкес келетінін дәлелдеуге мүмкіндік береді. Педагогтардың кадрлық әлеуеті балаларды тәрбиелеу, дамыту және оқыту мәселелерін толық шешуге мүмкіндік береді. Ата-аналардың балаларды тәрбиелеу мен оқыту нәтижелеріне қанағаттануы жоғары.
Жоғарыда айтылғандардың негізінде комиссия мынадай қорытындыға келді:
«Ақмола облысы білім басқармасы Есіл ауданының білім бөлімінің Орловка ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Ақ-бота» мектепке дейінгі шағын орталығы мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес келеді.
Жоғарыда айтылғандардың негізінде комиссия келесі ұсыныстарды енгізеді:
1. Ойын әрекетін дамытудың алғы шарты ретінде мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесін, интеллектуалдық, шығармашылық, дене және тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін, балалардың бастамасының еркіндігін қамтамасыз ететін барынша жағдай жасауды жалғастыру.
2. Мектепке дейінгі шағын орталықта оқу-тәрбие үдерісінің табысты жұмыс істеуіне және оқу-тәрбие процесіне қойылатын заманауи талаптардың орындалуын қамтамасыз етуге бағытталған шағын орталықтың әдістемелік базасын алуға қол жеткізу.